Bo jak dla mnie Octavia jest bardziej stabilna powyzej 150 niz ponizej
Problem z "myszkowaniem" prz wyższych prędkościach
Zwiń
X
-
Interauto na zakopiańskiej i na kocmyżowskiej w krakowie
byli drudzy po opolu auto lellekPower is nothing without control !
"Samochód nie powinien wyglądać na szybszy niż jest" - zasłyszane na forum (napisał paulm)
Komentarz
-
-
być moze warto jednak sprawdzić geometrie zawieszenia, szczegolnie ze byl kiedys poruszany watek zle zamontowanej tylnej belki (http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=belk%2A), ktora moze powodowac dziwne zachowanie sie auta...OCTAVIA '01
Komentarz
-
-
Matadory?? Trzy miały guzy, jedną ASO wymieniło, teraz na tej z zapasu też jest guz, no szlag mnie trafi :evil: już ojciec założył jakieś inne, których nazwy zapomniałem (ale znana firma, nie krzak) i też dostały guzów... beznadzieja... indeksy prędkości są albo 210 albo powyżej, a wiecej jak 190 sie nie jeździ...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez QBAZamieszczone przez PurchawaASKO - http://www.asko.net.pl/Jarecki
Octavia II, 2.0 TDI, Elegance
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Sebastian_M26też dostały guzów
Przerobiłem kilka marek gum i tylko w starym modelu barum brilantis mi się samoistnie zrobiły buły
wyobraź sobie, że niektórym samochód nie służy to wygodnego wożenia dupy po mieście tylko do pracy!! A praca tj 50tyś km rocznie, i przewaznie to jest tylko 8miesięcy w roku! I te kilometry nie są tylko po jednym terenie, a od morza po samą granice z Czechami! Piszesz jakbyś nie wiedział jaki jest stan naszych dróg... Obudź sie chłopie !
Komentarz
-
-
skoro jedne opony wytrzymują na tych samych drogach a inne nie,tzn że coś jest nie tak z oponami.. logiczne chyba...
Markowe opony też mogą być do kitu (chociaż rzadziej). W poprzednim aucie (Renault Clio) jeździełem na Michelinach (fabryczne) i wszystko było OK dopóki było sucho, jak polało to była tragedia (opony miały przebieg ok 60 kkm, bieżnik ok. 5 mm)
Najlepiej wystrzegać się najtańszych opon a zwłaszcza polskich. Miałem zimówki z Dębicy-po jednym sezonie okazało się, że zrobiły się lekko owalne - efekt to drgania samochodu. Diagnoza wulkanizatora-popękane włókna, koła można wyważyć ale podróż przypomina jazdę na kwadratowych kołach (niezbyt przyjemne doznania)
Winę za pękające opony nie można zwalać na dziurawe drogi. Aha, radzę wam nigdy ale to przenigdy nie kupujcie żadnych opon w Makro Cash. Tam sprzedają sam odpady, stąd taka niska cena.
P.S.
W sprawie doboru opon mogą być pomocne opinie internautów, poniżej sznurek:
Miłej lektury :lol:
[ Dodano: Pon 04 Lip, 05 07:40 ]
Może napiszecie jakie macie koła w swojej Octavi ? Wiem, że temat już był poruszany ale zawsze będzie wracał jak bumerang.
[ Dodano: Pon 04 Lip, 05 07:42 ]
Powoli zaczynam się przyzwyczajać do tego pływania na autostradzie.
[ Dodano: Czw 07 Lip, 05 22:39 ]
To co ? Koniec tematu ?k
Power is nothing without control !
"Samochód nie powinien wyglądać na szybszy niż jest" - zasłyszane na forum (napisał paulm)
Komentarz
-
-
Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
-
Ostatnio zauważyłem kolejny problem z zachowaniem samochodu. Po przejechaniu przez krótką nierówność na drodze (prędkość ok. 100) samochód lekko znosi w bok. Nie walczę już z tym, poprostu się przyzwyczajam. Prawdopodbie to wina miękkich silentbloków, na pewno wymiana na Powerflex załatwiłaby sprawę.Power is nothing without control !
"Samochód nie powinien wyglądać na szybszy niż jest" - zasłyszane na forum (napisał paulm)
Komentarz
-
-
Sprawdź mocowanie stabilizatora i końcówki wachaczy. A co do opon MAtador to faktycznie są nienajlepsze, za miekkie, ale z tą deformacją to przesadzacie. Moje mają 45tkm i też niedawno chciałem je wymienić ale po konsultacji w dwóch serwisach opon okazało sie że to normalne bo to są łączenia warstw boku opony i nic się z tym nie stanie. poza tym matadory mam z indeksem V do 240km/ha więc chyba nie ma się co bać 210km/ha.COMBI ELEGANCE'03 ASV
Komentarz
-
-
Pozwole sobie odgrzac kotleta coby nowego watku nie zaczynac
Mam pytanie odnosnie wymiany tulei wahacza facet na diagnostyce zawieszenia kazal mi zmienic tuleje, pokazal widoczna od spodu gume calkiem slusznej srednicy, tylko jak spojrzalem do ksiazki to sie pogubilem, czy ta dobrze widoczna guma to jest tylny silentblock przedniego wahacza czy tez mocowania ramy do ktorej jest przytwierdzony? Cholera sie juz pogubilem, znalazlem na skodaczesci cos takiego http://skodaczesci.pl/oferta/czesc.php?id=247# co to za element? bo zdaje mi sie jakis podejrzanie maly w porownianiu do tego co widzialem. Moze ktos z wlasnego doswiadczenia powie czy jest sens wymieniac silentblock ramy czy tez olac to i wymienic tylna tuleje wahacza?Planujesz wakacje w Ustce?
zobacz -> http://www.wenus.tp1.pl/
Komentarz
-
-
Jednak zmień opony na inne ja tak zrobiłem podmieniłem u walkanizatora na zimówki i matadory z oczu mi znikły a letnie kupiłem klebery i spoko nie mam problemów. mam może słaby silnik ale przy 140 nic takiego nigdy nie czułem[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
Komentarz
-
-
Czy ktoś z Was kupował opony dragą wysyłkową z www.opony.com.pl lub www.opony.pl. Ceny są znacznie mniejsze niż proponuje mi wulkanizotor.L&K
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez JanuszPCzy ktoś z Was kupował opony dragą wysyłkową z www.opony.com.pl lub www.opony.pl. Ceny są znacznie mniejsze niż proponuje mi wulkanizotor.k
[ Dodano: Wto Mar 14, 2006 14:05 ]
Zamieszczone przez MaicroftDoliczyc zawsze musisz montaz 40-50zl a to czesto kupujac gdzies w stacjonarnym miejscu jest wliczone w cene.Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
Komentarz